Hoi mensen,
Bedankt voor de respons.
@remork: Met afzonderlijke transfos wordt het idd veel te groot.
Maar met die Weber moet ik toch ook goed uitkijken dat het nog op mijn bord past.
Gelukkig heb ik er rekening mee gehouden toen ik mijn pedaalbord maakte, dat ik misschien ooit alles zou willen veranderen en heb er voor gekozen om niets definitief vast te maken.
@Auke: Ik heb eigenlijk nog nooit bij smallbear gekocht. Zijn er nog andere dingen die je daar koopt die hier in de EU moeilijk te krijgen zijn? Als ik daar iets bestel kan ik net zo goed nog wat andere dingen mee bestellen :-)
Btw: een vriend van me gaat me dus idd helpen bij het bouwen, niet dat ik het technisch niet kan, tis tenslotte vrij eenvoudig lijkt me, maar idd het is de eerste keer dat ik iets met 240V zou gaan doen.
Mijn uiteindelijke doel is zelf amps te gaan bouwen en het lijkt me handig dat ik weet waaraan ik begin.
Beetje bij beetje hoop ik de nodige ervaring op te doen door allereerst wat effect pedaaltjes te bouwen ( algemene electronica principes, solderen, etc.... ), daarna voeding om met hoge voltages te leren omgaan.
Met die pedalen ben ik nu goed opweg. Dus volgende stap is de voeding. Daarna zou ik eventueel een Tube Fx kunnen maken, om dan eens een madamp kit ofzo te bouwen.
enz...