Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Poppa Chubby  (gelezen 1734 keer)

Offline Flo

• Moderator
  • Hero Member
  • teveel info...
Poppa Chubby
« Gepost op: 12 april 2010, 00:46:26 »
Heb net Poppa Chubby gezien in LuxorLive Arnhem. Wat heeft die gast een lekkere blues sound en hij speelt ook lekker! 8)  :) Toffe persoonlijkheid ook, eehhh zeer "aanwezig" zeg maar!  ;)
http://www.popachubby.com/

Offline Chris

• Full Member
  • Stil de Zeem
Re: Poppa Chubby
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2010, 07:41:55 »
gezien in Amstelveen.
zeker goed.......... en vet ! (letterlijk en figuurlijk) ;D
Als hij bluesrock speelt is ie geweldig maar wat mij opviel was dat toen hij blues ging spelen het publiek ongeveer halveerde.......
« Laatst bewerkt op: 12 april 2010, 11:28:59 door Chris »
joors Troellie !

Offline Flo

• Moderator
  • Hero Member
  • teveel info...
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2010, 18:06:53 »
Hij gebruikte ook een te lange tijd een snare om een drum solo samen met de drummer te doen. Viel ook niet zo goed bij het publiek. Iemand riep gewoon keihard "boring!" wat ik toch wel een beetje cru vond. Maar ik hoor hem ook liever gitaar spelen.
Hij speelde zeer weinig blues nrs, alleen RedHouse kan ik me herinneren. De rest was meer bluesrock een een "gouwe ouwe" tussendoor.

Offline Ton87

• Jr. Member
  • **
    • Last.fm profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2010, 15:04:49 »
Heb 'm gezien op Bluesrock Festival te Tegelen in 2007. Tof optreden en lekker vette blues. Al heeft ie inderdaad veel meer bluesrock in z'n repertoire dan echte blues. Helaas.

Offline llRobinll

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2011, 22:21:01 »
Ik heb hem ook gezien (2 keer) ik sta ook nog met hem op de foto (zal eens kijken of ik die nog kan vinden). Geweldige artiest.

Ik ben echter niet echt weg van de muziek die hij nu speelt, ik vond de blues/funk die hij eerst speelde stukke beter..