Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Nieuwe etsbak  (gelezen 7355 keer)

Offline Buzzel

• Hero Member
  • Niet mauwen, Zelf bouwen.
    • Bareknuckle
Re: Nieuwe etsbak
« Reactie #15 Gepost op: 21 februari 2013, 22:45:26 »
Kom ik aanzetten met 2 verfbakken die op elkaar staan  :P Ziet er professioneel uit!
Trotse zelfbouwer sinds 1 Augustus 2011

Offline Flo

• Moderator
  • Hero Member
  • teveel info...
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2013, 03:50:54 »
Dat ziet er goed uit Andre!

Offline peterv

• Jr. Member
  • **
Nieuwe etsbak
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2013, 17:47:29 »
Erg mooi stukje werk!!
Piet

Offline Dirk_hendrik

• Sr. Member
  • Hoedoettiedatnou?
    • Dirk Online
« Reactie #18 Gepost op: 27 februari 2013, 19:29:06 »
En ik maar aannemen dat ik de enige was die z'n etsbak kapot had laten vriezen.....  Hoe is het mogelijk.:o

In mijn geval waren de kit/lijm-naden daardoor uit elkaar gedrukt. Gelukkig kwam ik daar achter voor hij weer ontdooit was. Anders was het drama echt niet te overzien geweest.

Ik heb em toen volledig uit elkaar gesneden, minitieus alle kitresten verwijdert en em met aquariumkit weer in elkaar geplakt. Laten uitharden, vullen met water... en em weer uit elkaar gehaald. Lek als een zeef. De 2e keer assembleren ging beter. En da's nu een 3 jaar terug.

Verder,
Bij de Ikea verkopen ze hele mooie grote transparante plastic opbergkratten. Ik heb m'n etsbak nu in zo'n krat gezet. Dat betekent dat gelek en geklieder dus binnen die  bak kan blijven en het geheel wat gemakkelijker veilig verplaatst/opgeborgen (want koter van 2) kan worden in verwarmde ruimtes.
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com