Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Afstudeer stage - suggesties?  (gelezen 888 keer)

Offline Meikel

• Sr. Member
    • Weblog
Afstudeer stage - suggesties?
« Gepost op: 29 maart 2009, 18:51:48 »
Het is voor mij toch nog een eind weg, maar omdat ik specifieke eisen/wensen heb ben ik er toch al mee begonnen. Ik moet in januari 2010 voor 5 maanden op afstudeerstage. Ik studeer op het moment Elektrotechniek aan de Fontys Hogeschool Engineering in Eindhoven.

Mijn interesses gaan richting ontwerpen van diverse (analoge) audio apparatuur, dit kan van versterkers tot equalizers of andere signaal bewerking gaan. Graag zou ik in het buitenland ergens terecht komen om daar ook wat meer op te doen van een andere cultuur en lekker weg te zijn, een voorkeur voor een bepaald land heb ik niet. Een leraar op school vertelde wel dat ie al 4 jongens naar Australie had gestuurd voor vergelijkbaar werk als wat ik wel zou willen doen.
Op het moment werk ik in een reparatie bedrijf waar ik service/reparatie doe aan PA versterkers, mixers en digitale processors.

Komende week ga ik vanuit het werk naar de Musikmesse in Frankfurt, ik wilde daar al beginnen met informeren en contacten leggen. Dus ik heb me al enigszins georiŽnteerd wat er waar te vinden is, maar bij veel bedrijven/standhouders kan ik me totaal niet inbeelden wat ze doen of wat ze voor mij te doen zouden hebben.

Ik hoopte dat de audio techneuten hier me misschien op ideeŽn of een stap verder kunnen helpen.