Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: KENNIS IS MACHT  (gelezen 959 keer)

Offline bertstrat

• Jr. Member
  • **
KENNIS IS MACHT
« Gepost op: 19 maart 2009, 18:59:17 »
hALLO mensen,

Allemaal bedankt voor jullie reacties, Ik neem het allemaal mee. (Ik heb een bericht geplaatst met betrekking tot het niet werken van mijn eigenbouw MUFF FUZZ)

Zouden de moeilijkheden (bij mij wel, in ieder geval wel) te maken hebben met de erg kleine behuizing? Ik begrijp dat een gevorderde bouwer weinig moeite zal hebben met het compacte doosje. Ik ga hem nog een keer bestellen, maar dan met een BB behuizing.

Ik loop tegen dingen aan, en daar kan ik niet tegen. Ik wil graag weten hoe dingen werken, dus:

Ik ben onlangs begonnen met een elektronicacursus. Het lijkt mij onontbeerlijk om kennis te hebben van de elektronica, zowel op praktisch, maar zeker op theoretisch gebied. Ik heb verscheidene aanbieders vergeleken en ik heb de keuze gemaakt voor de cursus van de NHA (Nederlandse Hobby Academie). Duurt 19 maanden.
De cursus komt op het eerste oog wat gedateerd over, maar dat vind ik juist een positief punt. Geen poespas en flitsende verpakkingen. Gewoon ouwerwets hard oefenen en studeren.

Maar eerst ga ik met mijn band AUWEMEUK repeteren. Bier en Q65, Stones, Outsiders, Kinks enz.

Groeten,

Bert

p.s. Theorie is top, echter de ervaring uit de praktijk is op zijn minst even belangrijk. Dit forum zal altijd nodig zijn!!

Offline Dirk_hendrik

• Sr. Member
  • Hoedoettiedatnou?
    • Dirk Online
Re: KENNIS IS MACHT
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2009, 19:34:03 »
p.s. Theorie is top, echter de ervaring uit de praktijk is op zijn minst even belangrijk.

Volledig waar. De macht ligt daarmee in het midden. Op het moment dat je theorie en praktijk 1 op 1 met elkaar kunt laten uitwisselen creeer je vrijheid. En dan wordt het écht leuk.

Veel succes met je opleiding. Gaat vast goedkomen  ;)
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com