Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Banzai electronic parts  (gelezen 11262 keer)

Offline Dirk_hendrik

• Sr. Member
  • Hoedoettiedatnou?
    • Dirk Online
Re: Banzai electronic parts
« Reactie #30 Gepost op: 10 juli 2010, 13:12:41 »
Als ik specifiek LM741CN's bestel, wil ik geen ua741CP's.

Classic. De shop doet aannames voor je want "dat zal ook wel goed zijn". Zo ken ik er nog een paar. Een clone van een 1590b die net 2mm kleiner is dan de echte is dus geen clone. Dat het "ook wel zal passen" gaat niet op als je printontwerp qua maten is gemaakt op de datasheet van dat kastje. Elko's met een andere diameter dan vermeld. Je syf zoeken naar componenten in een SMD versie omdat alle webshops ervan uitgaan dat niemand SMD gebruikt... etc etc.
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com

Offline Ton87

• Jr. Member
  • **
    • Last.fm profiel
« Reactie #31 Gepost op: 14 juli 2010, 02:06:44 »
Ik had dinsdagavond een bestelling geplaatst en deze kwam maandag aan, valt dus best mee gezien het vanuit Duitsland komt. Twee knopjes worden kosteloos nagestuurd als ze weer op voorraad zijn en het assortiment van 100 transistor bevat er slechts 90 maar verder is alles in orde.

Offline mhond

• Full Member
« Reactie #32 Gepost op: 19 augustus 2010, 15:51:50 »
zojuist mijn bestelling van Banzaimusic binnengekregen (ze hebben van die gigantische knoppen (44mm) en nog wat cosmetische dingen die ze bij newtone helaas niet hebben. het was mijn 1e bestelling en heb 10 dagen moeten wachten (incl wire payment) dus op zich wel redelijk. Newtone heb ik altijd binnen 2 dagen en nog nooit problemen mee gehad, laat dat even duidelijk zijn ;).

Ik heb het pakketje opgehaald bij het postkantoor en het bleek gewoon een envelope te zijn terwijl er wel wat grote dingen bij zaten. het bleek dus ook niet compleet te zijn.. miste 2 behuizingen en 6 knoppen.. en de kwaliteit was wisselend van de spullen die erbij zaten..

net even gemaild.. ben benieuwd!

Offline Harold

• Hero Member
  • Semi-amateurig!
    • DIY-Layout.com
« Reactie #33 Gepost op: 23 augustus 2010, 14:04:05 »

Heb je al antwoord?
Uitverkoop: THC Cream Fuzz - Boutique NOS germanium fuzz, en meer!
DIY-Layout.com - Online stripboard layout editor!

Offline FUZZZZzzzz

• Full Member
« Reactie #34 Gepost op: 1 september 2010, 23:03:59 »

Heb je al antwoord?

was helemaal vergeten dat ik hier had gepost ;)

ik kreeg diezelfde dag nog bericht dat ze kosteloos de 2 behuizingen en knoppen zouden nasturen.. hadden alleen nog maar 1 knop op voorraad en die anderen werden dan nog een keer xtra nageleverd.

de 2e levering was er met een paar dagen maar die knoppen heb ik nog niet gezien.. toch wel jammer dat ze niet doorgeven wat ze wel en niet op voorraad hebben.. 2 keer nasturen zullen ze an mij niet verdiend hebben..

verzendkosten waren btw rond de 15 euro (best wel prijzig) maar zaten wel ook drie behuizingen in ..

Offline Harold

• Hero Member
  • Semi-amateurig!
    • DIY-Layout.com
« Reactie #35 Gepost op: 2 september 2010, 10:16:57 »
verzendkosten waren btw rond de 15 euro (best wel prijzig) maar zaten wel ook drie behuizingen in ..

3 BB behuizingen laten verzenden bij Newtone: 7,20  ::)

Offline Fuhgawz

• Hero Member
  • KnepperAudio
« Reactie #36 Gepost op: 11 november 2010, 17:19:40 »
Damn, ik wilde bij Banzai onderdelen bestellen om een Klon te maken met alle correcte onderdelen, maar nu ik dit allemaal lees ga ik toch ergens anders zoeken. Damn... Ben wel blij dat ik hier even de zoekfunctie heb gebruikt.

Offline Harold

• Hero Member
  • Semi-amateurig!
    • DIY-Layout.com
« Reactie #37 Gepost op: 11 november 2010, 17:23:04 »
Damn, ik wilde bij Banzai onderdelen bestellen om een Klon te maken met alle correcte onderdelen, maar nu ik dit allemaal lees ga ik toch ergens anders zoeken. Damn... Ben wel blij dat ik hier even de zoekfunctie heb gebruikt.

De laatste bestelling ging bij mij anders best wel goed: alles compleet afgeleverd binnen 2 weken!

Ik had wel zo weinig mogelijk besteld: alles wat Newtone ook had heb ik daar gehaald.

Offline kupfer_m

• Jr. Member
  • **
« Reactie #38 Gepost op: 21 juni 2011, 12:18:42 »
Inmiddels een keer of 4 iets besteld bij Banzai en ELKE keer ontbreken er dingen.
Alles wordt achteraf wel netjes in orde gebracht maar toch...

Offline ~arph

• Hero Member
    • f r i e d a i r . c o m
« Reactie #39 Gepost op: 6 juli 2011, 16:53:20 »
Ik ben benieuwd, ik verwacht een setje hoogvoltage elko's een dezer dagen van banzai..

Offline ~arph

• Hero Member
    • f r i e d a i r . c o m
« Reactie #40 Gepost op: 8 juli 2011, 12:57:24 »
Alles is er in acht dagen. Geen problemen deze keer